2014. május 10., szombat

Vámpírnaplók


Nem gondoltuk volna, hogy egyszer a kedvenc sorozatunkról ezt fogjuk gondolni, de ennek is eljött az ideje. Kihúzta azt a bizonyos gyufát. Ezt az egész évadot úgy néztem végig, hogy nem, ez már lehetetlen, oda se akarok nézni. Túl sok volt. A feleslegesen bele erőltetett újabb és újabb fordulatosnak hitt szálak, új szereplők- valószínűleg azt hitték, hogy ez majd mennyire jó lesz. Hát nagyon nem! Hiába Enzo és a többiek, már annyira túlbonyolították a HASONMÁS szálat, hogy egyszerűen élvezhetetlen lett. Amikor Katherine belemászott a kis Elena fejébe, akkor kisebb dührohamot kaptam. Valami megszakadt bennem. Néztem a részeket és egyre szomorúbb lettem, hogy hol van az a sorozat, ami mindig érdekes volt és most már csak erőltetett szálak vannak, Silas, az a kísérletezős csávó, a Vándorok, Enzo, és még sorolhatnám. És ez a mérhetetlen csalódottság egyre csak növekedett bennem. Valószínűleg Enzoval próbálták pótolni Klaust és az eredeti családot, de nem sikerült nekik. A teljes felháborodás nálam Stefan halálakor jött el. Igen? Öljünk meg egy főszereplőt? Nem volt a szívem csücske, de mostanában belemászott, annyira szimpatikus volt és ahogy kezdtek kialakulni a dolgok közte és Caroline között. De ennek most vége. Mindennek vége van! És olvastam, hogy lesz következő évad. És mi fog benne történni? Mindenki meghal? Egy boldog befejezés kéne nekik, a sorozatnak pedig egy kaszálás. Julie biztos eltervezte hogy mindenkit megöl Elena körül. Van ennek értelme? Szerintünk már nincs. 
Itt lent írjátok le, hogy ti mit gondoltok róla!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése