2014. május 23., péntek

Túl sok információ

Én Lizához hasonlóan most egy kicsit írok egy számomra idegesítő dologról a Facebookon, vagyis én inkább csokorba szedem őket.

1. Időjárás jelentés
Rengetegen kiírják, hogy: Jaj, süt a nap! Jaj, esik a hó! Köszönjük Emese! Van ablakunk, látjuk!
Személy szerint ez engem nem zavar, mert, ha ők szeretnék akkor írják, én meg maximum nem nézem a Kezdőlapot. Engem csak azok irritálnak, akik szidják azokat, akik az időjárásról posztolnak, de az ne zavarja a morgolódókat, hogy végül is ők is az időről írnak. NO PROBLEM! 

2.Személyes információ
Számomra ez a legidegesítőbb kategória. Gyanútlanul böngészgetem a kezdőlapom és hasonlókba botlok: Jó reggelt emberek! Jó éjszakát! Jaj nyami ezt fogom enni! Jaj most álljak neki tanulni!
Miért kell mindent megosztani? Nem mindenkit érdekel, hogy mit csinálsz, mit eszel, mikor mész WC-re. Aztán az a legnagyobb gondjuk, hogy mindenki pletykál róluk, úgy hogy nem ismerik, pedig de nagyon is ismerünk téged, drágám.

3.Millió reklám
Van amikor persze jól jön néhány, de például ami engem érdekelne azt nem látom ezektől az ,izgi" reklámoktól.

4.Napi millió kép 
Na, ez az, amikor nem elég valamiről egy képet feltenni feltesznek hatot, mert az jó. Az nem számít, hogy homályos vagy ugyanabból a szögből van fotózva.

5. A bölcs
Minden áldott napra van valami életbölcsessége vagy minden napra szán valami viccet, amin inkább sírni lehet, mint nevetni.

+1 ,,Modellek" a Facebookon
Nem is írok róla semmit, Liza tökéletesen összefoglalta nincs hozzáfűznivalóm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése