2014. április 27., vasárnap

Támadunk




Sziasztok! A design blog nem jött be, időnk se lenne rá. Így hát egy egyszerű, de nagyszerű RANDOM BLOGOT nyitottunk. Ami eszünkbe jut megosztjuk veletek, ma bemutatkozunk. Mert azt szeretnénk, ha ez a blog rólunk és az életünkről szólna. Nem akarjuk ide behozni a szomorúságot, ugyanis a Képkockák a boldogság és jókedv feneketlen kútja lesz. Csapjunk is bele, először is bemutatjuk magunkat 10 pontban.

Liza:
1.Nagyon romantika párti vagyok, sokszor talán túlságosan is.
2.Jelenleg gimiben tanulok.
3. Ha nyár akkor Balaton.
4.Megpróbálom elkerülni a konfliktusokat.
5.Ha nagy leszek idegenvezető leszek.
6. Sokat olvasok, mondjuk most a suli miatt hanyagolom a könyveket sajnos.
7. Egyszer úgyis elmegyek a Szigetre.
8. Rengeteget eszek, de állítólag nem látszik meg rajtam.
9.Imádom a barátaimat.
10. Ha buliról van szó, akkor benne vagyok

Amy:

1.Egy matekzseni vagyok, legalábbis azt hiszem, de amúgy nem.
2.Legyőztem a lustaságot és elkezdtem tornázni.
3.,,Imádom" amikor szakadó esőbe kell átmennem a suliban az egyik épületből a másikba.
4.Kedvenc könyvem a Csontváros.
5.Szeretek természetet fotózni.
6.Sorozatfüggő vagyok, ha valamibe belekezdek, engem addig nem látni 10 percnél tovább a laptopom nélkül, amíg nem néztem végig egy évadot.
7.Szeretek hóban sétálni.
8.Néha nagyon komoly tudok lenni, néha meg egyszerűen nem tudok normálisan viselkedni, nevetgélek, meg félrebeszélek.
9.Szeretek főzni, csak kár, hogy annyira nem tudok.
10.Szeretem a nyarat, és nem csak azért mert akkor van a szülinapom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése